CURSA 2 TURONS


No sé si ya conocíais esta cursa. Se trata de la Cursa 2 Turons en el Moianès (10 km.). Ésta no es sobre asfalto sino que discurre por caminos y corriols.

He estado mirando en elgún foro y aquí os dejo un par de opiniones sobre gente que ha hecho la cursa:




Hola a tots,jo la vaig fer l'any passat, i la veritat és que no em va acabar de convèncer massa...Es una cursa curta i jo sóc dels que em costa escalfar, i quan comences a estar bé és quan s'acaba. Es una cursa suau, amb molt poc desnivell (realment el nom és molt adequat: dos turons; realment són dos turonets molt suaus) i trobo que hi ha poc corriol i molta pista. Se surt en pla/baixada, la qual cosa no estira gaire la cursa a l'inici, i pel meu gust només hi ha una pujada interessant que és la primera (corriol), però s'hi fa algun tap, i de seguit s'acaba la pujada.Ara bé, tot és qüestió de gustos i preferències, i cadasacú sap a quins tipus de terrenys s'adapta millor. I també cap la possibilitat que d'un any a l'altre hagin canviat el recorregut...El que sí trobareu segur és un bon ambient i una bona organització. Que vagi bé als que hi aneu!


Yo si que la he hecho, y es durilla, tal y como la recuerdo primeros kms con bastante piedra suelta, km 3 una subida bastante dura que separa bastante el grupo, luego hasta el 7 o 8 no recuerdo, es bastante normal,pero alli, viene una subida larga, que parece que no se acaba nunca.El último km es una bajada muy bestia, hay que ir con cuidado, hay mucha raiz y si llueve puede ser un pelo peligroso.Hay también carrera de canicross.En la plaza del pueblo, hay coca para todo el mundo, y cuelgan las fotos del año anterior para que cada uno se lleve la suya. La bolsa de regalos del año anterior llevaba una butifarra y alubias de la zona.


También he encontrado opiniones de mucha gente que dice que es divertida. No sé en que forma física estaremos para esta fecha, pero podemos hablarlo a ver si creéis que nos sirve como entrenamiento.

0 comentaris: